Vanliga Frågor

Vilka är Sensor Försäkring?

Sensor Försäkring är en försäkringsagentur med säte i Luleå. Vår målsättning är att erbjuda enkla, prisvärda och pålitliga försäkringslösningar till privatpersoner och företag i Sverige. Vi samarbetar med ett flertal olika försäkringsgivare, för att kunna erbjuda de bästa möjliga produkterna till våra kunder.

Vad händer när jag får en skada?

Om du drabbats av en skada kontaktar du oss på telefonnummer 010-430 03 10, så säkerställer vi att handläggningen av din skada påbörjas. Du kan även kontakta oss på skador@sensorforsakring.se

Jag har fel uppgifter i mitt försäkringsbrev, hur ändrar jag det?

Kontakta oss på nummer 010-430 03 10, så korrigerar vi uppgifterna och skickar ut ett nytt brev till dig.

Vilka sätt kan jag betala försäkringen på?

Du kan betala med faktura, antingen årsvis eller halvårsvis, samt månadsvis via autogiro. De flesta av våra kunder betalar via autogiro och det är det betalningssättet vi rekommenderar.

Säger ni upp mina befintliga försäkringar när jag byter till er?

Det är bara du som försäkringstagare som kan säga upp din försäkring hos ett annat bolag. Vi hjälper däremot alltid till att ge instruktioner om hur du går tillväga för att säga upp försäkringen.

Varför har ni ringt mig?

Vi har sökt dig för att vi vill att du ska bli kund hos oss, med en eller flera försäkringar.

Hur kontaktar jag er?

Du ringer oss på telefonnummer 010-430 03 10, eller mailar oss på kundservice@sensorforsakring.se